Mr. Jackson
@mrjackson

با شرکت در این طرح چه مواردی را دریافت خواهید کرد ؟

1 . از شایستگی ها، توانمندی ها و کارکردهای انطباقی فرزند خود اطلاع دقیق تری بدست خواهید آورد. (در این بخش به سوالاتی در زمینه ورزش های مورد علاقه کودک، انواع بازی ها و سرگرمی ها، کیفیت تعامل با همسالان، نگرانی های عمده والدین در رابطه با کودک، و معرفی بهترین ویژگی ها و خصوصیات کودک از نگاه والدین پاسخ خواهید داد.)

2 . اطلاع دقیق تری از وضعیت فرزند خود در هشت حوزه از شایع ترین مسائل عاطفی و رفتاری دوره کودکی بدست خواهید آورد. (این مسائل عبارتند از: اضطراب، افسردگی و گوشه گیری، شکایات جسمانی، مشکلات اجتماعی، مشکلات تفکر، نقص توجه و تمرکز، رفتار قانون شکنانه و رفتار پرخاشگرانه)

3 . شناخت کامل تری از حوزه مشکلات فرزند خود به دست می آورید که مشخص می کند مشکلات(احتمالی) فرزند شما در حوزه مسائل درونی سازی شده قرار می گیرد یا مسائل برونی سازی شده. (مسائل درونی سازی شده مسائلی هستند که اساًساً در درون خود فرد قرار دارند و شامل اضطراب، افسردگی و شکایات جسمانی می باشند. مسائل برونی سازی شده مسائلی هستند که مربوط به تعارض کودک با دیگران و انتظارات آنها از او می باشد و شامل رفتار قانون شکنانه و رفتار پرخاشگرانه می باشد.)

4 . کارنامه ای جامع از وضعیت فرزند خود (طبق موارد 1و2و3) در مقایسه با گروه همسالان ایشان در جامعه ایرانی دریافت خواهید کرد.

5 . بر اساس نتایج ارائه شده در کارنامه، شرکت در کارگاه های فرزندپروری با تمرکز بر مشکلاتِ (احتمالیِ) فرزندتان به شما پیشنهاد خواهد شد.

6 . در صورت نیاز و ضرورت، حضور در جلسات انفرادی مشاوره و پیگیری کلینیکال مشکلاتِ (احتمالیِ) فرزندتان به شما پیشنهاد خواهد شد.

7 . با پیگیری وضعیت عاطفی و رفتاری فرزندتان، در صورتی که او دچار هیچ مشکلی نباشد، هرگونه دغدغه و نگرانی بی مورد را از خود دور می کنید و با اطمینان خاطر زمینه رشد و شکوفایی فرزند دلبند خود را مهیا می کنید. اما اگر به هر دلیلی فرزند شما دچار مشکلاتی باشد که رشد او را با چالش مواجه می کند، شما می توانید با کشف علل آن و آموختن راه حل های مناسب و اقدامات به موقع، در زمان مناسب موانع رشد فرزندتان را برطرف کنید.